Movietajm

    

Igår så jobbade jag och Holly på banan, och snällaste mamma var med med kameran :) Sååå galet nyttigt och kul att se hur det hela ser ut egentligen, och kunna jämföra det med känslan.
Det vi måste bli bättre på är lite alerthet och kvickhet, för som ni ser på filmen får min skänkel jobba en hel del för att hon ska gå fram ordentligt. Vilket jag ändå tycker att hon gjorde bra igår, men det är ju trevligt om hon gör det utan att jag behöver tjata på henne ;) I galoppen är det tydligast, och min sits där är inte okej! Men ja, jag tror att det hela kommer bli bättre och bättre med tiden hon blir starkare och orkar mer själv :) 
Men visst är hon duktig! :D Tycker hon är väldigt stadig och stabil för att vara så pass ung, och dessutom så är hon vad jag förstått det som inte riden mycket alls på bana :) Stort stort plus får hon också, och framförallt hennes ägare Eva, för att hon är så himla mjuk i munnen och väldigt välriden. Hon är verkligen en trevlig liten dam, lilla Hollypolly! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: