Holiday

Idag är det Hollydag igen :) Har henne även imorgon då jag slutar efter lunch och alltså automatiskt fick några extra timmar över (y) Med lite pyssel hinner jag med både att rida och ta hand om Holly, och såklart vara hos Pepsi och mysa, rykta och pussa på henne också på en och samma dag :) Allt går bara man vill och tycker det är kul :D 

Imorrn så ska jag och Holly nog ta oss en sväng ut i skogen i mörkret. Om jag håller tummarna finns kanske något sällskap i stallet, annars har jag i alla fall fixat en ordentlig pannlampa nu så vi ska nog överleva en liten tur ensamma också ;) På onsdag åker troligtvis mamma med och fotar/filmar när vi dressyrar lite på banan, vore kul att ha lite bilder och film att jämföra känslan med! Och så till er, såklart ;)

Två bilder som pappa lyckades fånga från hoppningen i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: