Fredag, det är fint det

Idag är det veckans sista vardag, och alltså är det HELG imorrn :D Trots den inställda tävlingen så har jag en hel massa kul på schemat, och även om det har krävt en del omplanering så har det tack och lov löst sig riktigt bra :)))

Just eftersom vi skulle ha tävlat så hade jag ju bytt mina foderdagar så att jag har min stjärna hela helgen :D  Det blir två olika skogsturerer och en hoppträning, tjoho! Sen har jag Holly på lördag och då ska vi inviga nya hoppsadeln, för vi ska faktiskt hoppa lite :) Det ska planeras och fixas inför en klubbtävling samt anordna en ryktorms-tävling för barnen i stallet under helgen också, kulkul!

Med andra ord kommer jag ha en superhelg, och förhoppningsvis även ni :) Pappa och Hugo kommer att fota/filma Hollypolly, och så ska jag försöka hitta nån som vill göra det samma på söndagens hoppträning med Pepsi :) 


Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Åhhh det är alltid så mysigt att läsa din blogg :-) Den gör mig alltid på bra humör :-) Hoppas du och Pepsi får en underbar helg. Kram Lena

Svar: Och det är alltid så mysigt att läsa dina kommentarer :-D Du är bäst! Detsamma, kramar!
// Hillevi

2012-11-17 @ 09:46:20
Postat av: sara

jag kan fota :) när rider du?

Svar: Jättegärna :D Kl. 16!
// Hillevi

2012-11-17 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: