Dressyrträning inbokad :DDDD

Wiiiho, ibland ska man allt ha bra med flyt hörreni! Inte är det lätt att få till det med träningar, det är mycket som ska klaffa framförallt när man bara har häst två dagar i veckan. Men som sagt har jag haft grymt flyt, så på lördag ska jag och Pepsi åka till Klastorp och träna dressyr för Linda Melin. Ni aaaaanar inte hur taggad jag är!! :D
Ska verkligen bli superkul, och nu har det gått nästan ett helt år sedan sist vi red för Linda. Hon kom ju till Hageby två gånger förra vintern, och då var jag och Pepsi med. Det funkade superbra och nu ska det bli kul att få visa upp hur vi utvecklats under året och förhoppnigsvis få ännu en knuff i rätt riktning :) Tjoho!

Här är ett klipp från senaste träningen. Och jo, visst har det allt hänt en hel del med oss båda sen dess! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: