Även ett bra slut på den lediga dagen :)

Japp, det blev absolut en superbra dag overall idag :D

Lunchen med mamma blev kalasgod Pestokyckling på Paus! Det ni, det slår all skollunch i hela världen med hästlängder kan jag lova. Jag har aldrig gillat skolmaten, och när man får äta sånt här smarrigt till lunch och för en gångs skull bli sådär mumsigt mätt. Ja, då förstår jag verkligen mig själv haha ;)

Efter lunchen åkte vi till Hööks. Vad vi fick med oss därifrån visar jag imorrn eller nåt! Vi åkte sen vidare för att plocka upp Hugo och åka och fika på ett konditori innan det bar av hemåt för bullbak :) Mysigt och smarrigt!

Nu på kvällen åkte jag tillbaka till stallet och min fina finis :) Kvällsmys kan vara ungefär det bästa som finns, och tiden går alltid alldeles för fort! Menmen, ren och fin får hon sova nu i alla fall :) Som hon förtjänar, såklart ♥ 

Imorrn blir det skola igen, dock inga lektioner ju utan bara egen plugg tid. Me gusta, framförallt med tanke på att jag har en hel del annat som behöver göras! 

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: