14 november 2012

Idag har det varit en heeeelt vanlig onsdag, men det är inte helt fel det heller :)

Sov ut riktigt ordentligt imorse då vi inte hade vår första lektion förens kvart i elva, och jag dessutom hade bilen ;) Lektionen var lite blandad ovärd och intressant. Det var samhäll och mestdels diskuterades SD med tanke på dagens händelser. Patetiskt, det är vad det är! Jisses alltså..

Efter lunch hade vi håltimme och då fick jag faktiskt en hel del vettigt gjort (y) Imorgon ska jag hålla ett tal inför halva klassen, det är muntliga delen av nationella proven i Svenska B. Längtar galet tills det är klart! 

Sista, och andra, lektionen för dagen var engelska. Vi ska hinna skriva en megafet uppsats-rapport innan jul, och med tanke på hur förjävligt jag tyckte det var att göra det på svenska så lär det här inte bli kul. Vill verkligen inte! Menmen, den här gången ska jag ge mig själv en spark i arslet och se till att ha den klar till lovet.

När vi slutat blev det bilen upp till stallet och Pepsi skulle bara gå sista lektionen då hon gått med Real på förmiddagen (y) Det vanliga blev gjort såklart, och det för en gångs skull utan att behöva känna tidspress för att hon ska på lektion :) Mysipys ♥ Förövrigt älskar jag att hon faktiskt är så himla fin i pälsen för tillfället, alldeles blank och snygg :D Idag så var det en vuxen som undrade om hon var privathäst för att hon var så fin, naaw :)
om ni bara visste hur gärna jag skulle vilja kunna svara ja...

Åkte och plockade upp Hugo på hemvägen innan vi landade för midddag hemma. Nu under kvällskvisten har jag förberett de sista inför morgondagens tal och fixat lite smågrejer. 

Nu borde jag dra mig upp emot sängen, för imorrn väntar en ny dag med nya möjligheter ;) hihi

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: