Skojig överraskning! :)


Minns ni att jag och Pepsi vann en lokal LB:1 i Söderköping för tre veckor sen? I vilket fall så tyckte jag att det var väldigt konstigt att det inte var några hederspriser. I LC:2 fick vi en påse hästgodis, men i LB:1an sa de inget om det. Trög som jag är frågade jag inte heller sen, utan åkte hem och brydde mig inte mycket mer om det.

Sen igår när jag av en slump kikade in på mitt tdb-konto såg jag att jag hade 310 kr istället för 150 kr som jag visste att vi satt in till NFK nästa vecka. Jag fattade ingenting, men sen när jag gick in och kollade såg jag dethär:



Gissa om jag blev förvånad när jag såg att det var startavgiften från SRS som var återbetald?! Hihi, superkul ju :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: