8 maj 2012


Hejsan Svejsan!

Sovmorgonen satt fint idag, precis som vanligt :) Skolan var okej, typ ganska ovärda lektioner så att säga. Med andra ord också precis som vanligt! :P Ibland ångrar jag verkligen att jag inte pluggar på distans, verkar sjukt nice! Tufft såklart, men jäklar vad med tid man skulle kunna spara!!

I alla fall så slutade vi tio över två och då bar det upp till stallet. Medan pluttis åt passade jag på att pyssla lite! Bland annat så har plaketterna från helgen och lappar under dom kommit upp :) Nu syns det verkligen vilken stjärna min bästhäst är ♥ Hela 16 stycken har vi lyckats samla ihop hittils faktiskt, och fler ska det bli såklart! ;D

När hon ätit så blev det mysborstning, och idag var hon på riktigt bra humör för det :))) Hon njöt dessutom av alla söta barn som kom fram och klappade och gullade med henne! Det var lite lagom mycket idag. När hon var ren och fin så var det dags för betarstund of the day ;) Vi har hittat vår favoritplats, där gräset är som godast och solen brukar lysa på em/kväll! Pepsi är helt tokig i gräset nu verkligen, längtar tills det blir sommarhagar så de slipper geggamojja-hagarna!

Mockade och myste lite innan det var dags för henne att gå lektion och mig att gå på US-möte. Cyklade sedan hemåt för att äta och chillidilla ;) Förövrigt så om ni mot förmodan missat det, så MÅSTE ni kika in på lillabloggen på youtube. Skönaste killen in my ♥ haha 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: