19 maj 2012


Bra dag idag! :D

Började med en hemma-förmiddag, inte ofta det inträffar men jag hade lite att pyssla med och det passade bra! :) 

Fick skjuts upp till stallet efter lunch. Plockade fram alla grejer och förberedde finis för lite dressyrtrim på sjukhusfältet inför morgondagens dressyr :D Hon tyckte det var superkul, men det kändes framförallt i sidorna att det var ett tag sen vi red ordentlig dressyr. Efter lite jobb släppte hon helt okej, och då fick hon springa fooort en länga :) Nöjd tjej! Joggade av henne sen och då släppte ytterligare lite, himla härlig är hon ♥ 
Snällaste Amanda var med och fotade, här är ett smakis:



Kan inte säga annat än att hon är ögongodis i alla fall, klär galet bra i vitt! :)

När vi skrittat hem så fick svettloppan sig en avspolning, stretching och guuudis ;) Sen fick hon komma ut till kompisarna i hagen, och rulla sig såklart! Medan hon var i hagen och göttade sig hann jag mocka och fota Ebba och Hamlet lite när de skuttade, så jag bjuder väl på ännu ett smakprov :)



Packade ihop alla tävlingsgrejer, lördagsfikade och chillade lite innan det var dags för Pepsi att få ett ordentligt bad. Välbehövligt efter all brunst och dagens rullning! Flätad blev hon också, hon höll ungefär på att dö av uttråkning haha :P Men jag var nog snabbt förlåten, för när pappa och Hugo kom följde de med på en promenix upp till fältet där pluttis fick käka gräs ;D 

Pussade godnatt innan det bar av hemåt för middag. Har hunnit fixa lite bilder, och ska nu smörja stövlarna inför imorrn tänkte jag! Wish us luck :)

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: