16 maj 2012


Efter ett nationellt prov i spanska, en håltimme och en diskussion om kursen Engelska B med vår s.k. lärare så slutade vi efter lunch idag :) Som för det flesta andra väntar nu en härlig långhelg på mig, himla gött!

Eftermiddagen bjöd på en hel del fiiint :D När jag kom till stallet började jag med att släppa ut finis i hagen, som gått lektion på förmiddagen, och sedan mockade jag och gjorde fint. Därefter fick Doma sig en liten borst- och ryktstund innan vi begav oss iväg på en skrittur tillsammans med Emma och Pari :) Maria är ju som jag skrev tidigare sjuk, så idag fick Doma nöja sig med extramatte!

Härlig tur med fint väder, fälten är galet fiiina nu :))) Sooooooommar ♥









När vi var tillbaka så fick Doma äta innan jag tog ut henne i hagen så att hon fick sola sig lite! Samtidigt fick Pepsi komma in och käka, och under tiden var jag effektiv och gjorde fint hos Doma :) 
När skruttis käkat en stund blev det massa mys och rykt, finaste tjejen ♥ Innan det var dags för mig att åka så hann vi även beta lite på vårt favvo-ställe, alltid lika uppskattat ;)

Strax innan sex kom pappa och Hugo, och så åkte vi lite ärenden och köpte pizza och mcflurry på hemvägen (y) Kan det bli bättre? ;) Ni har väl inte missat att McFlurry Marrängsviss är back on track, galet god!!

Nej nu måste jag försöka väcka kissen som sover som en stock på mina ben, så att jag också kan få sova :) Imorrn blir det ingen sovmorgon direkt, men inte mig emot när det är stall och inte skola som står på schemat ;D

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: