15 maj 2012


Igår hade jag en rätt bra dag måste jag säga :)

Dock började jag det hela med att jag självklart missade bussen -.- Inte okej, så som straff för att jag gjorde det (och har gjort det ett x antal gånger senaste tiden) så gick jag hem och hämtade cykeln. Tvingade mig själv att cykla hela jäkla vägen, vilket är typ 6,5 km. Så medalj till mig som dessutom kom i tid ;) haha!

Två lektioner hade vi innan lunch, och efter hade vi någon konstig temagrej med Svensk skogsindustri. Inte speciellt klokare blev man, vad det nu var dom försökte göra vet jag inte riktigt heller. I alla fall så slutade vi vid tre och då cyklade jag upp till stallet, i motvind. Usch vad jobbigt!

Väl framme så chillade jag lite medan Pepsi åt klart och sen blev det borst- och ryktmys :D Hon har (pepparpeppar) inte rullat sig i lera sedan i söndags, vilket innebär att hon är galet mjuk och fin i pälsen efter badet (y) Efter en kanpp timmas putsning blänkte hon så att säga ;) Hon var på superbra humör igår, och hon blev ju inte direkt ledsnare av att få gå ut och käka gräs när vi borstat klart ;)

Vid fem hade jag lite upprop och teori med en nybörjargrupp. Maria är nämligen sjuk igen stackarn :( Krya! Barnen var duktiga i alla fall, och fick lära sig lite om benens tecken. Klaffade perfekt i tid till deras ridning sen utan att stressa eller behöva vänta, yeey! ;) 

Mockning blev det när jag var klar och lite puss på sötis som fick vila från sin första lektion :) Sen tog jag en promenad med Johanna och Filuren i skogen, Fille var supersöt och ville springa foooort hihi! Blev riktigt sugen på att fotografera lite på sjukhusfältet, så himla grönt och fint där nu! Frivillig modell sökes ;)

Idag slutar vi efter lunch :D Så hej långhelg säger jag om två timmar!! Galet skönt. 

Kram H

Johanna och Fille i somras :) ↓



Kommentarer
Postat av: Johanna

2012-05-16 @ 16:48:12
Postat av: Johanna

Jag tror jag glömde säga tack igår så tack ;) om du vill får du foa mig någon dag nästa vecka!

2012-05-16 @ 16:50:29
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-05-16 @ 18:54:23
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: