1,10 - debuten


På lördag smäller det! Jag och Pepsi åker till NFK och deras gräsbana, och vi är gryyyymt taggade :)))

Om allt går som planerat så rider vi först 1m i lagklassen (final!!), och därefter 1,10m. Hjääälp, haha! Kan inte påstå att jag inte är nervös direkt, men det får man vara ;) Går in med inställningen att vi ska ha galet kul, och hoppas på en bra runda med bra ridning!

Från början var ju planen att debutera på NORF den 10 juni, men ändrade mig lite. Pepsi går i stort sett alltid bra på NFK, trivs på banan liksom :) Sen finns det mycket plats, och det brukar vara snälla hinder!

Har dessutom lyckats få till superbra förutsättningar :D Jag har Pepsi både torsdag och fredag, så vi kommer vara i topptrim till lördagen :)))

Ni får verkligen hålla tummarna för oss tycker jag, det ska jag själv göra i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt att du kommer debutera :) NFK har en fin bana om vädret håller sig.! :)

2012-05-23 @ 18:09:06
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: