Sjukling


Redan igår morse hade jag en vedervärdig huvudvärk, jag som aldrig brukar ha det! Lider verkligen med er som har det ofta, så himla asjobbigt!! Pallrade mig trots det till skolan eftersom jag inte ville missa kvällens hoppträning, och med ett par alvedon och iprenisar så funkade det :) 

Idag dock så har jag fått sota för att jag inte tog det så lugnt som jag kanske borde ha gjort igår. Huvudvärken är lite bättre, men min hals är inte glad. Är allmänt hängig och trött, uuusch! Som ni förstår är jag hemma från skolan.

Borde försöka få lite vettigt gjort, men istället sitter jag bara och är allmänt uttråkad och sugen på mcdonalds! Fick dessutom ett mail från Horze om att de har 20 % på täcken, och jag har hittat ett jättefränt! Är dock inte i behov av ett fleecetäcke till, men det är lätt att tycka synd om sig själv när man är sjuk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: