Nyttelinytt!


Nu äntligen har jag tagit tag i min mail! 
Tidigare har jag ju haft min urgamla [email protected], men det känns lite halvtöntigt sådär. Dels med tanke på att knappt ingen längre ens kallar mig Hillan, och dels för att det var mer än två år sen jag slutade spela fotboll.
Haha, heller inte så kul eftersom jag mailar en del i och från ridklubben. Dressyrdomarna jag har mailat undrar nog om jag verkligen valt rätt domare, haha! Naevars, skämtåsido men det är faktiskt lite pinsamt tycker jag.

Ut med det gamla och in med det nya! Från och med nu mailar ni mig på [email protected]
Lite mer neutralt ;) Blir lite jobbigt nu i början bara när jag ska byta överallt, och måste hålla koll på två mail samtidigt. Vore därför väldigt tacksam om åtminstone Ni som läser dethär hädanefter mailar på den nya :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: