Dressyrhelg


ÄNTLIGEN är det imorgon dags för veckans Pepsi-dagar och jag har laddat och längtat som tusan ;D

Det blir en riktig dressyrhelg, vilket passar bra då det sen blir mycket hoppning två veckor i rad! :) Imorgon hade jag tänkte plocka på oss någon fin outfit och köra ett lösgörande men enkelt och lugnt pass på banan. Fint väder är utlovat så när vi är klara tänkta jag att vi skulle ta oss en ordentlig mys-avskrittningsrunda i skogen, som uppladdning inför söndagens dressyrtävling :D

Sista träningstävlingen är det dags för, spännande! Vi kör som planerat på LC:2 i clearrounden och LB:1 i tävlingsklassen. Känns bra inför lagomgångarna att ha ridit några LC:2:or, och egentligen tycker jag nog att det programmet är lite roligare än LB:1. Klurigare med alla övergångarna, och jag har tröttnat lite efter att ha nötit LB:1 sen typ minst 5 år tillbaka med lite olika lektionshästar (Pepsi, och sen ett gäng till innan jag bekantat mig med pärlan ;) ) kan jag säga! Dessutom är ju LC:2:an bara clearround, så det spelar ju ingen annan någon roll :)

Förra dressyren gick ju ganska bra kan man väl säga? :D



Kommentarer
Postat av: Therese Klintestam

Lycka till!

2012-03-23 @ 13:21:16
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: Maja---djurflickorna

Jäkligt snygg header! :D

2012-03-23 @ 19:04:52
URL: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: