5 mars 2012


Nehepp hörrni! Nu var det alldeles för länge sen jag skrev något vettigt här :P Haha, nevars men jag har hunnit med en massa sen i fredags förutom hoppningen igår ju! Men nu får ni lite om dagen i alla fall :)

Tungt att gå upp imorse, en ganska så väldigt tråkig skoldag framför sig och jag kände bara att jag fått liite för lite sömn i helgen. Menmen, upp kom jag och det blev gryymt mycket lättare när jag kom på att jag faktiskt bytt till mig Pepsi idag :D Tyckte att hon skulle få gå lite lugnt idag eftersom det blev så mycket igår liksom, och för att hon var så duktig såklart :))

Skoldagen gick inte så fort som jag hoppats på, men vid strax efter två kom jag därifrån i alla fall. Lyckades övertala Amanda om att hänga med ut på en skrittur i det kalla men annars väldigt fina vädret :) Supermysigt hade vi, barbacka och på hack en ganska lång tur såklart :) Dock var det lite hårt och halt på sina ställen, men Pepsi är en hejjare på att hålla fossingarna i styr så vi klarade oss finfint ändå! Riktigt nöjd och avslappnad var hon hela rundan, framför allt när vi skrittade hemåt över sjukhusfältet. Då frustade hon mest heela tiden min sötis ♥ 

Hemma i stallet sen så fick hon äta sin mat medan jag fixade lite med en funktionärslista till träningstävlingen på söndag. När jag var klar och hon ätit ett tag hann jag rykta och mysa en liten stund innan pappa kom! 

Nu har jag henne inte förens på söndag igen :( Dock är det ju träningstävling i hoppning då, vilket ska bli superkul! :D 

Nä, nu måste jag sova för att jag är typ döödstrött! Tur att vi har sovmorgon både imorrn och på onsdag :)

Kram H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: