26 mars 2012


Nej men hejsan på er! :)

Idag har jag varit trött, heeela dagen. Får skylla mig själv som inte sovit tillräckligt mycket i helgen, hatar att känna mig trött och seg! Men, därför blir det ett lite kort inlägg nu bara :)

Morgonen började med att vi fick tillbaka spanskaprovet, MVG para mi! :D På idrottspasset körde vi skivstång, och jag kan konstatera att jag inte är biff, fast det visste vi ju redan haha. Nej, armmuskler det är överskattat för jag vill ändå inte vara biff ;)
Vi hann med en skapligt ovärd samhällslektion innan lunch också, vill verkligen inte ta tag i 9-sidors-uppsatsen! Har dock klurat ut ett bra ämne, men det känns ändå helt totalt oöverkomligt med 9 sidor. Menmen, det är väl bara att börja jobba på't liksom.
Lunchen var helt okej och geografin handlade mest om att försöka diskutera med vår lärare, vilket inte gick. Vi har i alla fall lyckats skjuta på provet till nästa vecka, och det är skönt! Men Usch vad jag ogillar människor, ffa äldre då, som alltid ska ha det som de alltid har haft det och aldrig är öppna för förändringar och förbättringar! Ibland är vuxna allt bra sega!
Vid två bar det upp till stallet för att träffa min finis ♥ Packade iordning lite inför onsdagens hoppträning, dels för att jag är så taggad och dels för att det kommer blir tight om tid så det räcker på onsdag. När hon ätit upp eftermiddagsmaten mockade jag och la in lite ny mysig torv. Borstade sista timman sen innan mamma kom, och hon blev riktigt tjusig ;) Tror allt att hon tyckte det var skönt också, bästa skruttan ♥

Både hamburgare med pomme och chokladmousse har det smaskats på här hemma, hur gott?! :D 

Nä, nu borde jag sova! Orkade aldrig se PA igår, och det borde jag inte göra nu heller. Det får helt enkelt bli nåt att se fram emot imorgon istället ;)

Kram H

You know I'll do anything for you ... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: