22 mars 2012


Heeej!

Idag var det dags för keramik igen :) Så sjukt soft kurs egentligen, bara komma dit, sitta och pyssla lite och sen gå därifrån utan att liksom behöva tänka på det mer. Inga läxor eller sånt, äckligt niiiice! :D
Satte mig på spårvagnen för att åka till Haga och där ha svenska och matte. Väldigt chill båda två, så idag har jag nog inte jobbat ihjäl mig direkt ;) Gillas!
Att sluta efter lunch satt inte helt fel, framförallt inte när det varit underbart vårväder idag (y) Ska jag klaga så har det blåst liiite för mycket, men jag ska nog inte klaga ;)
Förresten, på söndag är det ju sommartid som gäller och då tänkte jag ungefär bläää. Jag vill inte ha en timme mindre! Men sen läste jag på nån blogg något som jag inte tänkt på, jo att det kommer ju vara ljust och varmt en timme längre nu på dagarna :D DET är gött! :)))
Åkte i alla fall upp till stallet och möttes av en trött men galet söt heest ♥ Hon stod och sov med hängläpp och märkte inte ens att jag kom förens jag sträckte in handen till henne, då blev hon jätteförvånad och typ "vaknade till". Haha sötis ;) Medan jag bytte om till stallkläder hade hon hunnit lägga sig ner, himla gulligt! Dock hade hon nog vaknat till lite, för när jag kom denna gång då reste hon på sig direkt! Hann inte ens knäppa en gullig sovbild. Mys- och godisdags tänkte hon nog ;)
Hade tänkt borsta lilla Viktor först, men hon hade ju rest sig upp som om hon ville att jag skulle komma in och borsta på henne. Så jag kunde inte låta bli! Tror hon var glad att se mig :) Älskar när hästarna gör sådär, man bara känner sig så himla uppskattad ♥ Såna små grejer som verkligen inte kan få en att göra annat än le och bara vilja pussa på dom!
Idag hade hon inte rullat sig och var riktigt fin i pälsen efter en stunds ryktning :D Fäller gör hon knappt faktiskt, har ju inte så mycket vinterpäls men ändå, vääldigt skönt :) Svansen måste dock badas på lördag, för den innehåller en salig blandning av lite brunst och torkad lera! Mums!
Medan pållarna åt kikade jag lite när det reds på banan, och så hann jag sätta upp lite lappar om att US säljer supergoda chokladhästar :D Köp vettja!
Mockade och myste lite innan pappa kom och plockade hem mig :) Nu på kvällen har jag hunnit träffa Emma en sväng och bakat nåt väldigt gott men som är lite hemligt ;)

Nu ska jag nog snart sova efter en händelserik och väldigt bra dag! :D 

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: