21 mars 2012


Hejsan på er!

Idag har det inte varit aktivt här inte, men har haft ganska fullt upp i och med att vi inte slutar förens fyra på onsdagar :( Dagens mest positiva är i alla fall att vädret varit underbart, lite blåsigt men ändå varmt och soligt! :D
I alla fall så började dagen med Spanskaprovet, och trots min som vanligt kassa studieteknik kändes det bra :D På hagatimmen sen passade jag på att ta tag i idrottsinlämningen, så nu är den klar. Sköönt! Innan lunch hanns det även med en totalt fetovärd engelskalektion, uppsatsen vi ska skriva suger.. Till lunch bjöds det på kokt fisk med ägg- och persiljesås, uuuäk! Fisk är inte gott i någon form (utom fiskpinnar) och framförallt inte med klumpig sås till, nae potatis och knäcke fick det bli.
Efter lunch var det geografi och franska, båda helt okej idag! När vi slutade blev det stallet direkt (och ja, alla mina dagar ser nästan likadana ut :P Bara för att jag gillar't!). Mockade boxarna och sen fick Pepsi en avborstning och mysstund, söt var hon idag precis som vanligt :) Lite småbusig dessutom, men det får man vara!
Klockan sex stod US-möte på schemat, ett bra sådant! Vi har varit duktiga och planerat HELA året, och vem som ska vara ansvarig för vad (y) Jag ska, tillsammans med några andra olika söta Pållestollar, ha 4 st tävlingar (haha, ja mina favoritaktiviteter såklart ;) ) en tältövernattning, en ryktorms-tävling och en Baka-hästgodis-dag :) Hihi, jag fick de bästa, en bra blandning! :D

Imorgon ska det bakas tillsammans med Emma :) Vår kära vän Johanna fyller nämligen hela 17 år, och på fredag är det knytis hemma hos henne! :D Skoooj!!

Kram H

Sommarkänslooor ♥


I'm so happy, I'm so glad that I've got you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: