15 mars 2012


Hejsan på er!

Vaknade även idag trött som om jag inte sovit något alls, och just därför är just dethär inlägget det sista jag gör innan jag släcker lampan. Imorrn SKA jag vakna pigg trots att skolan väntar. Dock går vi bara till lunch då keramiken är inställd, det gillas!! :D

Imorse hade vi i alla fall keramik. Fortsatte med de påbörjade grejerna typ! Tog spåris till Haga och där väntade svenska och matte innan lunch. Slutade som oftast på torsdagar till lunch så det blev mackor innan jag åkte upp till stallet. Plockade upp kameran och började med att fota Pepsis pass, så nu är det beställt! Hoppas de är snabba med att godkänna :) Visste ni förresten att Pepsi är både Konkurrencehest och Hoppe? haha, danska är fint det! 

Vid två fotade jag Emma, Amanda och Lotta när de dressyrtränade för Cissi. En del bra bilder blev det! Kommer i ett eget inlägg imorrn eller nåt :) Mockade och pysslade lite innan jag borsta Pepsi en långis :D Efter två icke-rullar-dagar börjar hon se ut som sig själv igen ;) Det gillas!

Blev hämtad av mamma när vi var klara och så körde vi till Hageby för att handla läsk till imorgon. Det vankas nämligen kick-off-knytis med Pållestollarna 2012 hemma hos Emma :D Ska bli kul! 

Har förövrigt nu lyckats fixa till och byta massor med Pepsi-dagar så att de ska passa tävlingarna (ååh, ni underbara människor som ställer upp!! Ni måste säga till om jag kan göra något! Det är tack vare er som vi kan få åka iväg och ha kul!). Tråkigt bara att det ska vara sånt strul och så jobbigt jämt, man tappar liksom lite lusten. Vi ska t.ex. ha lite hoppträningar med laget som jag meeer än gärna skulle åka och vara med på. Men då är det liksom en miljon grejer som ska passa det :( Vill bara kunna stoppa in min pålle i transporten och åka iväg och ha kul ju!! Nee, bajs på det helt enkelt. Finns bara en lösning...

Nä hörrni, jag ska sluta klaga på det där hela tiden och tänka på hur lyckligt lottad jag är som i alla fall har möjlighet att ha min underbara bästhäst på delfoder. Finaste skruttan, du betyder löjligt mycket ♥

Kram H



Your horse is the only one you can spend time with every single day and still not get tired of


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: