Putsa putsa, städa städa


De senaste dagarna har jag varit riktigt duktig och gjort iordning alla mina grejer inför sommaren :) Båda skåpen är städade och rensade, allt läder är ordentligt putsat och schabrak, lindor, benskydd, boots osv är tvättat.
Himla fint blev det och himla välbehövligt var det!



      

   

Visst blev det fint med ordning och reda? :) Dock har jag ännu en gång konstaterat att jag har alldeles för mycket grejer, eller nej förresten: för lite plats ;) Nu har jag ett och ett halvt fullt skåp plus en låda med dressyrschabraken i, och då har jag för tillfället stövlarna, alla täcken utom två, vintersaker och tävlingsgrejer hemma. Hihi, men man kan ju aldrig få nog av hästprylar! Det vet jag att jag inte är ensam om att tycka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: