Irreplaceable


Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är ledsen och arg, besviken och uppgiven, frustrerad och tom. Allt på samma gång. Så det mesta skulle ändå antagligen bli fel. Har ingen aning om hur jag ska göra, vad jag vill. Eller vad jag vill vet jag klart och tydligt. Men det går inte, allt mitt hopp och en av mina största drömmar har mosats till pannkaka. Ni får ha överseende, för just nu känner jag inte för nånting. Life sucks...



Det är så jävla sjukt hur mycket du betyder, du skulle bara veta.
Knappt att jag visste det själv, men när allt kommer upp till ytan...



Kommentarer
Postat av: Carro

Nu hänger jag inte med alls.. vad har hänt? Förstår dock om du inte vill/kan svara här, eller kanske inte alls. Men styrkekram till dig i alla fall och hoppas att det löser sig till det bästa vad det än handlar om!

Svar: Nja, kan ta det i stallet när jag fått lite ordning på mig själv..Tack, och tack för att du bryr dig <3 Det hoppas jag med, men det lär det inte göra :(
Hillevi (:

2012-06-20 @ 21:18:19
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Frida

Det låter inge vidare :/ Hoppas allt löser sig!

Svar: Nej det är det verkligen inte :(
Hillevi (:

2012-06-20 @ 21:51:32
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-06-20 @ 22:51:45
Postat av: Karin

Upp med hakan! Det kan kännas jobbigt nu, men det mesta löser sig och det finns alltid en massa möjligheter runt hörnet!

Försök att inte gräva ned dig!
Ibland är det värsta som kan hända också det bästa som kan hända!

Styrkekram!

Svar: Lättare sagt än gjort..Tack
Hillevi (:

2012-06-21 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: