Hiss till blogg.se

Gud vilken uppfräshning måste jag säga! :D Har hört lite blandade åsikter, men personligen ger jag en solklar hiss! Det ser inte bara mer modernt och proffsigt ut, utan den nya svarsfunktionen i kommentarsfältet är himla praktisk :)

Om det är någon som inte sett, så kan jag alltså nu logga in och svara direkt i kommentaren ni skrivit. Har man egen blogg kan man också då få ett meddelande om att jag svarat, annars får man helt enkelt gå in och kika på kommentaren man skrev nån dag senare så finns där säkerligen ett svar :)



Nu kan man även lägga till flera kategorier på inläggen, vilket t.ex. horsespotbloggarna redan har. Det är också riktigt smidigt och underlättar om man vill leta upp något gammalt inlägg :) Så nu blir det inom kort lite omstuvning bland kategorierna här till vänster har jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: