4 juni 2012


Gud vad det är underbart att det verkligen märks att det börjar närma sig sommalov nu (trots det sugiga vädret)!! Som jag har längtat efter dagar som de senaste, ni vet med film, betygsprat, inställda lektioner och allmänt chill :))) Det har bara börjat lite smått, men oj vad det äger! Om bara 1 jävla år kommer jag att stå där och vara KLAR, galeeet!

Dagens första lektion var spanska, och då såg vi på film och några hann med betygsprat. På årets sista riktiga idrottslektion spelade vi volleyboll och innan lunch hann vi även lyssna lite på några mini-debatter. Det enda som väntade efter lunch var geografi, och i den kursen avklarade jag det absolut sista jag kommer att göra. Himla gött! En luddig reflektion om global uppvärmning som slängdes ihop på en sådär 25 minuter ;) jaja, det blir nog bra!

Upp till stallet åkte jag sedan och där väntade ett lätt joggingpass på Domahästen. Bitvis var hon lite latmaskig och kartig, "vadåååå måste jag verkligen jobba?!" haha. Men efter lite om och men släppte hon till fint och kändes himla bra! Avslutade med en kort avskrittning i skogen, hon var nöjd :) 

Pepsi hann jag mysa med och borsta på en stund i alla fall :D Sen skulle hon gå lektion och då mockade jag och fixade lite. Blev kvar ett bra tag, bara chillade och tittade lite på lektionerna. Doma fick käka gräs under tiden, då var hon ännu mera nöjd än tidigare, haha ;) Imorrn kommer matte igen, tror att hon saknat henne!

Förövrigt kan jag säga att folk blir galet förvirrade när jag pysslar med både Doma och Pepsi ibland, haha. Det är alltid någon som tror att Doma är Pepsi när jag håller på med henne, bara för att jag brukar stå hos Pepsi. Uppenbarligen är de kanske rätt lika för en "utomstående", bara idag hörde jag två stycken som kallade Doma för Pepsi ;) haha.

Nej nu ska jag släcka, godnatt på er gott folk!

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: