17 juni 2012


Började dagen på ett ganska så hopplöst sätt med att lyckas försova mig sisådär en timma, suck! Men pappa var supersnäll och skjutsade mig upp till stallet, så jag hann mocka fint hos pluttis medan hon var ute och red fram till avslutningshoppningen. 
När jag var klar började dagens andra klass, så den och den tredje blev fotad! Trots det kassa underlaget på ridbanan gick det bra, och både hästar och ryttare var duktiga :) Är nöjd med bilderna också, dock envisades solen med att kika fram då och då så att jag var tvungen att ändra inställningar lite hit och dit. Menmen, en del guldkorn i alla fall ;)
Om någon är intresserad hittar ni dom på min hemsida nu förresten!







När klockan började närma sig lunchdags hjälpte jag till så att det blev fodrat, och sen åt jag lite själv. Innan det var utsläpp sen fick Pepsi bli myst med och ren :) Minst sagt välbehövligt med en ordentlig avborstning! Sen fick hon gå ut och käka gräs och så kom pappa och hämtade mig.

På eftermiddagen blev det bio med pappa och Hugo, Snowwhite and the huntsman. Riktigt spännande och bra faktiskt! :) En snabbis på Halvars hann vi också innan det var dags att åka hem. Redigerade bilderna från idag, och sen blev det flytt över till mamma.

Nu borde jag chilla lite och sen sova, för imorrn börjar jag jobba :) Det blir spännande ;)

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: