12 juni 2012


Idag var det tisdagssovmorgon, himla skönt :) Hoppas vi får behålla dem till nästa termin! Dock tvingade jag upp mig själv en halvtimma tidigare, då jag råkade somna framför EM innan jag hunnit börja plugga till svenskaprovet. Bra jobbat! -.-

I alla fall så hann jag läsa några sidor vid frullen, och några på bussen. Provet var direkt på morgonen och ja, ni vet ju själva hur mycket jag ääälskar historia. Fyfan, jag som trodde jag var av med den men icke! Vår svenskalärare är nämligen big fan av historia, så varför inte klämma in lite extra mycket litteraturhistoria i svenskan?! Ja ni, det är väl tur att vi är olika ;)
Men jag var nog inte hur sämst som helst åtminstone! Kändes som om jag satt och pladdra runt lite löst om allt möjligt, fick verkligen kämpa för att fylla på med svar. Men när jag läste igenom sen så var jag hyfsat nöjd ändå, det lät nästan som om jag hade koll ;)

Mattelektion väntade sedan, totalt oengagerad tjej. Så jävla trist kurs för tillfället, jag som tyckte matten var liiite rolig förr i alla fall. Nu har jag tappat motivationen helt känns det som..
Efter lunch hade vi bok- och betygsprat i engelska B, och ja. Som jag skrev igår så är allt där kaos, vilket gör så gott som hela klassen rätt opepp. Men äsch, nu är den överstökad i alla fall :)

Efter att vi slutat blev det en heleftermiddag i stallet, standard :) Hann pyssla med en hel del halvt onödigt medan min plutt åt sin eftermiddagsmat, och sen blev det två bästistimmar :D Tiden går himla fort då ska ni veta! Ryktad och fin blev hon, innan vi gick ut en stund för att käka gräs och chilla. Mockade och pussade lite på henne innan det var dags för terminens sista fodervärdsmöte för mig och så småningom lektion för Pepsi. 

Åkte hem efter mötet och har mest hunnit äta god mat och pyssla lite med allt möjligt :) Imorrn har jag en lektion, mellan 14.40-16.00. Niiiiice! Det får bli förmiddags/lunch-stall har jag tänkt, för sen på kvällen ska världens bästa 18-åring firas :))) En HEJA-kväll kommer sitta fint det!

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: