11 juni 2012


En riktig softardag var precis vad jag behövde idag, och det fick jag :) Skolan går verkligen mot långledighet nu, underbart! Det enda vi har kvar är ett prov imorgon bitti, sen ska vi bara skutta runt och vänta på avslutningen ;D

Morgonen började med betygssamtal i spanska steg 4, ett mvg satt fint :) Gick vidare mot nästa, som var idrott. Och inte nog med att det blev toppbetyg även där, det bjöds på dubbel glass också :DD Sen hade vi hål och lunch, och därefter gick vi till geografins betygsprat. Kändes himla skönt att casha in ett tredje mvg för dagen :) Ibland undrar jag dock hur vissa lärare tänker och om dom inte märker nåååånting. Men jaja, det är deras problem och jag klagar verkligen inte :)))

Nu är det bara franska och engelska som vi inte fått veta säkert inför sommaren. Franskan blir nog bra men engelskan är kaozzzz, så där förväntar jag mig inte mycket, haha. Hela kursen är/har bara varit ett enda stort skämt ungefär :P

Eftersom vi bara hade betygsamtal fick vi sluta en timma tidigare, vilket passade perfekt :) Upp till stallet åkte jag, och där blev det mys och borst med min fina :D Gosig var hon idag, lite trött från gårdagen tror jag allt. Men hon verkade ha sovit himla gott, för i boxen var det kaoooos, haha. Men det gör inget, inte om det är vad som krävs för att hon ska sova sött ;) I alla fall så hade hon lyckats dra av sig en sko i hagen idag, men hovis kunde som tur var komma imorrn förmiddag. Stackars min plutta, 3 timmar lektion idag och det med trött kropp och 3 dojjor. Du förtjänar så himla mycket bättre ♥ ♥

När jag var klar kom pappa och hämtade mig och så tog vi äntligen tag i't och åkte till körskolan :) Vi bokade in en första lektion nu innan de har sommaruppehåll. Därefter är tanken att jag ska börja med teorin och till hösten hårdköra för att grejjat! :) Vill verkligen inte ha det "hängande" över mig. 

Nu har jag bara en big thing att ta tag i och göra innan den riktiga sommarn börjar, och det SKA jag. Jag vill ju så jävla mycket, men samtidigt är det just det som stoppar mig. Fan vad jobbigt det ska vara då!! Skärpning Hillevi.

Nä nu ska jag kika lite på EM och sen blir det plugg inför morgondagens prov och sängen. Himla grymt med sovmorgon både tisdag och onsdag :D

Kram H

hihi, charmigt :) du gör mig i alla fall himla glaaaad du ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: