Taadaaaaa

Nu är den äntligen på plats :D Visst blev det bra? hihi. Den är mycket ordentligare gjord än den förra, för efter en hel del pysslande börjar jag ju nästan bli lite pro på dethär med html-koder och sånt ;) Om jag får säga det själv i alla fall ;P

Förutom det myyycket finare, fräschare och somrigare utseendet så är det även ändrat på lite småsaker:

- Bilderna i menyn till vänster är klickbara länkar. Dock är jag inte helt klar där än, utan ska skriva ihop en ordentlig presentation om mig, och en om Pepsi, och lägga in under. Det kommer inom kort!
- Min mailadress finns med nu äntligen! Vill ni mig något och inte vill kommentera, om det är privat eller så, så kollar jag mailen så gott som varje dag så det är bara att skicka på ;)
-  En sökfunktion har jag lagt in, om det är något specifikt inlägg ni (eller jag för den delen ;)) vill hitta tillbaka till. Dock har det blivit något litet fel där, så det får jag ta och försöka fixa till!
- Nu kan man se alla kategorier som inlägget tillhör, längst ner till vänster om "kommentera-knappen". Förut såg man bara en. 

Nå, gillar ni den lika mycket som jag? :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Finit! Om det ens är ett riktigt ord? Men jag gillart iaf! :)

Svar: Haha, taack :)
Hillevi (:

2012-07-23 @ 14:26:28
URL: http://amandajohannas.blogg.se
Postat av: Jonna

Jätte fin blog finit fin

Svar: Tacktack!
Hillevi (:

2012-07-23 @ 16:08:06
Postat av: Frida

Jättefint Hillevi! Hur gör man så att alla kategorier syns, kan man ändra det i sin nuvarande design? :)

Svar: Tack så mycket! Jarå, det är plättlätt :) Här hittade jag hur man gör: http://www.designadinblogg.se/visa-alla-kategorier-for-ett-inlagg-bloggdesign-nya-blogg-se/
Hillevi (:

2012-07-23 @ 19:17:41
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Carro

Blev riktigt bra Hillevi :)

Svar: Hihi, tack! :)
Hillevi (:

2012-07-23 @ 20:26:51
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Lena Löfgren

Glad sommar på dig och grattis till en jättefin blogg :-) Sitter i bilen på väg från Ume till Sthlm och läser den och tackar för god läsning :-) Må gott så länge :-)

Svar: Åh tack snälla du! :) Detsamma detsamma!! kramar
Hillevi (:

2012-07-24 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: