Fotografering, några lektionshästar på sommarbete 4 juli 2012


Igår hängde jag med Emma ut till hästarna när hon skulle rida Ragnar (en privathäst som går tillsammans med lektionshästarna och som Emma hjälper till lite med). Johanna var också med! :) Fotade litegrann i kvällssolen, men kliade och myste mest med min lilla plutt ;) Hästarna hade ännu inte "tröttnat" på gräset, så de stod och åt. Bl.a. därav att det inte blev så mycket till bilder. Pepsi fick sin grimma på sig också, med flugpannband, för att hon lätt blir så svullen och rinnig i ögonen av alla jobbiga flugorna.
Skruttungen, vad jag gillar dig ♥ 










Haha, avslutar med en charmigbild på Vulfahästen! ↑

Fotograf: Hillevi Hassler (jag)
Modeller: Lektionshästar från Hageby Ridskola på sommarbete 
Kamera: Nikon D3100


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du tar så himla fina bilder Hillivi!
Ps. Tyckte bilderna var superfina som du tog på avslutningshoppningen!
/Emelie

Svar: Tack så jättemycket! :)
Hillevi (:

2012-07-05 @ 15:25:54
Postat av: Jonna Jansson

Hej fina bilder skulle du kunna ta några bilder på prisse och Lotta skulle vara jätte snällt

Svar: Hej! Och tack så mycket :) Det kan jag försöka fixa nästa gång :)
Hillevi (:

2012-07-05 @ 19:40:47
Postat av: Carro

Haha, fin hon är då! Ser ut att ha det bra i alla fall :)

Svar: Haha ja grymt snygg :P Men ja, det verkade de ha :D Chill på högsta nivå så att säga!
Hillevi (:

2012-07-05 @ 22:40:15
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilken bra kamera du verkar ha! Till och med flugorna blev tydliga. :P

Jättefin blogg annars. :)

Svar: Ja jag gillar den supermycket! :D haha, ja faktiskt!Tack så mycket :)
Hillevi (:

2012-07-05 @ 23:46:35
URL: http://jeeanette.blogg.se
Postat av: Carro

sv: Oh ja :P och haha ja det kan man väl säga, skönt för dem! Kopierar bilderna, hoppas det är okej :)

Svar: Självklart är det okej!! :)
Hillevi (:

2012-07-07 @ 09:32:50
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: