8 juli 2012


Haha, vad lyckad min lilla mobilblogg blev då. Eller inte :P 

Har i alla fall varit i Sthlm på en liten snabbvisit. Igår besökte vi som ni såg Grönan och sen sov vi över hos några kompisar till idag :) Nu har vi nyligen kommit hem, och det är snart middagsdags. Förhoppningsvis kan jag hänga med Emma ut till hästarna senare, och i så fall hänger kameran på såklart :D

Förövrigt har jag bara en jobbvecka kvar nu, nice :))) Sen blir det cashflow och sommarlov på riktigt (y)

Kram H




Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillade ditt mobilinlägg :)! Och sen en grej till... på hagebys hemsida står de att jag är fadder till cobbis fast jag är skötare. Är det du som uppdaterar det eller är det ridlärarna?
/Emelie

Svar: Jag ändrar det! :)
Hillevi (:

2012-07-09 @ 09:46:01
Postat av: Emelie

Hei Hillevi! Det var en grej till (är lite glömsk av mig) Vet du vilka av fodervärdarna som ska byta till någon annan av lektionshästarna? Det kanske var en konstig fråga men jag undrar det (man måste ju ha koll på läget!)
Ps. Tack för att du ändrade på hemsidan!
/Emelie

Svar: Vad jag vet är det ingen som ska byta!
Hillevi (:

2012-07-10 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: