29 juli 2012

God kväll på er!

Idag var sista dagen som Matildas hästar skulle skötas, så imorse bar det av dit igen :) Alltihopa gick bra, relativt snabbt och smidigt. Hästarna skötte sig och boxarna var inte alltför lortiga (y)

Cyklade hemåt strax innan lunch, så sen blev det lunch helt enkelt ;) Under eftermiddagen tog jag och mamma oss en tur till Ingelsta för att leta gummistövlar. Har aldrig velat ha några, men har efter lite om och men bestämt mig för att det nog är ganska bra ändå... I alla fall om t.ex. somrarna tänker fortsätta vara såhär regniga!
Dock hittade vi inga, men när vi kom hem kikade vi lite på internet och till slut beställde vi ett par röd/orangea som jag får i födelsedagspresent :) Rätt fräcka faktiskt om jag får säga det själv!
Har även sållat ut och beställt bilder som ska sättas upp på väggen i mitt rum :) Inte på vilken vägg som helst heller, utan på häst/Pepsi-väggen såklart! Är bombis på att det kommer bli superfint när det är klart :D Lovar att visa!

Nu ska jag snart ta och umgås lite med Amanda, och kanske någon mer? :) Trevligt i vilket fall!

Hare fint, för det ska ja ha :)

Kram H

Här är några av favoritbilderna, som är påväg hem till mig med posten :) ↓


                  


Kommentarer
Postat av: Mary

Åh vilka fina bilder :)

Svar: Taaack :)
Hillevi Hassler

2012-07-29 @ 21:15:26
URL: http://marypoynter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: