14 juli 2012


Idag jobbade jag mina sista timmar, så galet skönt att ha sommarlov på riktigt nu :D Räknade ut att utav sommarlovets hittils 27 dagar, har jag gått upp senast halv sju 23 dagar. Duktigt! Men jag ska verkligen inte klaga, för det har varit roligt och fint folk att jobba med :) Fick av en slumo de helt klart bästa veckorna, och ett bra schema! Dessutom har jag ju det bästa kvar till sist, lönen ;) haha. 

Dock blir jag så himla sur på det här skitvädret -.- Det bara regnar och regnar, det förstör verkligen allting! Och nej, det blir inte bättre för att man klagar. Men ändå, det suger!

Efter jobbet idag så åt jag på stan med mamma och sen cyklade jag ut (i ösregn!) till Cissi. Hästarna skulle byta sommarhage nämligen, så vi hjälpte till :) Gissa om de blev glada när det blev betessläpp på nytt liksom, de var nästan mer taggade än första gången ;) haha. Dock mår inte Pepsis ögon bra alls av alla insekter, och hon lyckas ta av sig både grimma med flyveil och nätmössa :( Cissi skulle i alla fall pröva med en mössa i cobstorlek, hoppas verkligen den sitter. Fina snuttisen ♥

Dyngsura cyklade vi hemåt när vi var klara, och ni kan ju gissa hur galet skönt det var med en varm dusch :) Nu myser jag i OP, snart blir det middag och ikväll blir nog en slapparkväll. Imorrn ska jag soooooova :D

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: