11 & 12 juli 2012


Hej på er! 

Två fina dagar har flygit förbi :) Igår jobbade jag till elva och därefter blevdet shoppingrunda på staden. Mitt köpa-humör hade världens formtopp, och sämre blev det ju inte när det var rea typ överallt haha ;) Två tröjor, lite underkläder, en ny plånbok, en bikini-topp, ansiktsvatten och lite pärlsnoddar att ha runt dressyr-donuten. Allt detta på ca 1,5 timmar, bra jobbat! Tycker dessutom oftast att det är trist att köpa vardagskläder, mycket roligare med hästgrejer och ridkläder ;) hihi

När klockan närmade sig ett och jag hunnit äta lunch cyklade jag vidare mot körskolan för att ta min tredje lektion, och det gick fint :) Hemma sedan så chillade jag med mamma, handlade lite och åt goooda hamburgare och jordgubbar med grädde till middag :D Kvällen spenderades med Johanna och Amanda, massa mys och prat blev det!

Idag var det dags för jobb igen, idag till fyra. Direkt efter var det körlektion igen, i ösregn kan tilläggas! Men I'm making progress från varje gång så att säga i alla fall ;) Min lärare föreslog dessutom att jag ska anmäla mig till halkan, och köra den efter nästa lektion så det gjorde jag! Lite läskigt, men kul. Framförallt skönt att ha den avklarad sen ;)

Nu på kvällen har jag och mamma varit i Sörping och käkat glass på smultronstället :) Gissa om jag är mätt nu, haha! Glass (och andra godsaker) ska man inte snåla med förstår ni, mycket viktigt ;) 

Imorgon väntar min sista hel-jobbdag på NTM denna sommar :D Himla skönt blir det med lite riktigt sommarlov sen! Dock har jag haft det himla bra så inte för den skull, men jag tror ni hajjar :) På lördag händer något skojigt och ni kan nog förbereda er på fler bildbomber, men mer om det då hihi!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: