10 juli 2012


Tisdag idag! Jobbade till elva, himla skönt :) Resten av dagen var ganska oplanerad, men den blev riktigt bra ändå (y) 

Efter en pannkakslunch så tog jag, Hugo och pappa bilen till Getå och Bråviken. Där lärde pappa oss att vindsurfa, haha ja lite udda kanske ;) Men så här ligger det till: Pappa vindsurfade mycket när han var yngre, och har även varit vindsurfinglärare. Nu för tiden har han en bräda och fritidssurfar lite då och då. Nyligen skaffade vi oss ett minisegel för barn/nybörjare, till mig och lillebrorsan :) Pappa och Hugo har varit ute några gånger tidigare, men idag var första dagen jag provade på!
Haha, vidare skillad var jag inte direkt men lite kunde jag faktiskt :) Roligt var det, men riktigt svårt också! Blir helt klart fler gånger i alla fall :D Pappa lär mig och vindsurfa, jag lär honom att rida ;)

På hemvägen svängde vi förbi Hööks. Jag kikade lite på några grejer som skulle sitta fint i garderoben, åh fan vad jag vill!! menmen, det lär inte hända på ett tag...
I alla fall så köpte vi McFlurry också innan vi drog hem. Har redigerat bilder och chillat lite, snart blir det film :)

Förövrigt känner jag att jag måste göra något åt denna design! Alldeles för höstig och gammal. Och så känner jag en till sak, att jag "redan" är galet rid- och stallsugen!!
Inte bra, med tanke på att det är typ 4 veckor kvar tills min pärla kommer hem :(

Kram H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: