wwwwwwiiiiiiiiie


Vill ni veta vad som gjorde min dag idag?!

Ni som känner mig vet att mitt absoluta HAT-ämne alltid har varit Historia, det funkar verkligen inte för mig och jag finner det inte ett dugg intressant på ett enda ställe. När vi började med Historia A i ettan så fick vi göra tankekartor som presentationer till vår historialärare. Som mitt sämsta ämne skrev jag Historia, haha :P

Men idag hade vi lite "betygssamtal" eftersom kursen slutade till jul. Mina resultat har varit lite upp och ned kan man säga, trodde jag i alla fall. Inlämningarna klarar jag MVG tack vare att jag är ganska bra på Svenska och att skriva :) Till proven dock har jag svårt att proppa in helt totalt ointressanta saker, så då har det blivit runt VG.

Tydligen har jag lyckats med ett MVG-prov i alla fall, och alla inlämningsarbeten övervägde så jag gick därifrån med ett ganska så solklart MVG. Ni aaaanar inte hur underbart, faktiskt lite stolt ;)
Och nu behöver jag aldrig mer plugga historia, aldrig mer!! :D :D  förutom till litteraturhistoria-provet på tisdag som ingår i Svenska B, men det räknas inte för nu vill jag vara glad!

Ville bara säga det, hihi! :)))





Kommentarer
Postat av: Mary

Alltså wiiiie grattis! Duktig tjej :>

2012-01-26 @ 20:53:02
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: