8 januari 2012


Hej på er!

Fredagen och lördagen spenderades i flen hemma hos farmor och farfar, myys :) Trevligt var det och de sista julklapparna var lika muy bien som alla jag fått tidigare :D Dessutom som vanligt AWESOME mat och söta kussar :))

Vi kom hem igår kväll, och då stod filmkväll med fina HEJA på schemat :) Easy A blev det efter mycket om och men, och den var helt okej! Lite lagom bra och rolig sådär ;) Kvällen bjöd på en del prat, skratt och muppiga youtube-klipp också, haha :)

Idag så sov jag ut litegrann innan jag cyklade upp till stallet för att mötas av en mycket nöjd häst som fått byta hage från den värsta gegghagen till den enda där det finns lite gräs kvar, och dessutom var det den enda där solen låg på :) Mockade och fixade lite innan det var lunch och fikadags! Därefter blev det lite tävlingsfix innan jag tog tag i veckans hösilagepåsar. Varvade lite med att vara inne i stallet och eftermiddagsmocka, och titta på hopplektionerna som var i ridhuset. Min häst är söt :)

När lektionerna var slut fick jag äntligen lite tid att mysa och borsta på min fina pålle innan det var dags för eftermiddagsmat. Innan jag cyklade hem fastnade jag i samlingssalen tillsammans med alla andra som inte orkade gå hem ;) En trevlig och rolig stund, och det kan konstateras att vi har allt bra fina stalltjejer vi! :) Jag gillar er! Extrakul blir det när alla är lite trötta, undra varför allt blir så roligt då? haha!

När jag väl tagit mig hem så väntade middag och en mysig filmtittarkväll med pappa och Hugo!

Imorrn blir det en liten trip igen! Först Avantia för att pröva bocaj-stövlarna, sen Ikea och därefter en kortis in på hööks för att kolla in om de ha tränset jag vill ha :) På eftermiddagen blir det stall!

Kram H

lite oredigerade pics från i förmiddags :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: