23 januari 2012


Hej på er!

Trots att jag inte planerat in så mycket under helgen så lyckades jag självklart få det fullt upp i alla fall, därför har jag inte hunnit skriva så mycket. Men jag har ju bjussat på lite bilder i alla fall :) (y)

I lördags började jag med en FET sovmorgon, vilket var välbehövligt. Chillade lite hemma innan vi åkte till restaurang Knäppingen för att äta en supersmaskig helglunch. Det hör inte direkt till vanligheterna att vi käkar ute här i stan, men för ett par år sen hade jag praktik på Östgöta kök (som typ äger Knäppingen) och som tack fick jag ett presentkort på tre valfria helgluncher. Det var väl på tiden att det blev av om man säger så ;)

Åkte sen upp till stallet och där hann jag bara fixa litegrann innan de skulle stänga. Men som tur var, så var Maria supersnäll och lånade ut sina nycklar så att jag kunde vara kvar och fixa lite. Myste en stund med pluttan, underbart lugnt och skönt hade vi det! :'D 

Igår sov jag också ett litet tag innan det blev lite fotografering med Amanda till våran saga. Efter en snabb lunch bar det upp till stallet och där fixades de vanliga stallsysslorna, myste och borstade lite på finis också innan det bar av hemåt igen för att packa och fixa. Juste fotade Michaela också, men det visste ni ju redan ;) På kvällen sen vankades det avslutning med finaste Pållestollarna, seriöst undrar om det nånsin funnits en bättre US-styrelse i hela Hagebys drygt 40-åriga historia!? Hoppas på att jag får sitta kvar ett år till, och att det blir ett minst lika härligt gäng som styr och ställer 2012 :) Haha, gud jag minns hur det var för ett drygt år sedan, då var allt kaos och vi jobbade verkligen inte tillsammans. Och så nu, det är ju verkligen galet!! Dessutom så himla kul att få lära känna massa fina människor! US 2011 är ett US att minnas, helt klart! ♥ Funderar på att ägna oss ett inlägg nån gång, titta igenom lite gamla bilder och komma ihåg alla tokiga minnen vi har ;)

Haha, snöade visst in lite där, men i alla fall så var vi och spelade Laserdome och det var GRYMT kul :D :D Första gången för mig, och det måste göras om! Vårt lag var solklart bäst, och det gjorde ju inte det hela sämre direkt ;) Så sjukt kul hade vi!

Idag har jag inte hittat på speciellt mycket. Varit i skolan, tittat förbi stallet och borstat på min knasiga pålle, insett att jag bryr mig alldeles för mycket ibland och tagit ut det på helt fel person (åh, det blir alltid så! Fast det egentligen är dig jag gillar så himla mycket och det är alla andra som inte går att samarbeta med. Förlåt ♥), ätit god pizza, gjort lite halvhjärtade försök till att hitta pluggmotivation och proppat i mig kakor under tiden. 

Positiva saker är i alla fall att When I held ya har kommit ut på Spotify och att sidan dressyronline.com är rolig :D Ska helt klart delta, och jag ska göra allt jag kan för att min fina pålle ska bli bästa ridskolehäst och vinna 100 kg morötter, hihi! :D Kika in HÄR så kan ni läsa mer om det, om ni undrar vad jag pladdrar om ;)

Kram H



Tur att jag har dig, skruttis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: