19 januari 2012


Hejs!

Dagen började med fotolektion i skolan, supernajs att sitta och redigera bilder hela lektionen! :) Efter inte alltför jobbiga svenska- och mattelektioner slutade vi vid lunch (y) Varje torsdag är lika unerbar, älskar att vi så gott som alltid slutar tidigt då!

Efter skolan så bar det upp till stallet och tur att vi hade planerat att rida i ridhuset för det var snorishalt ute ju. Hann i alla fall borsta och rykta nästan lagom länge innan vi plockade på oss grejerna och trippade upp till ridhuset. Lite markarbete mot hoppning stod på schemat, och jag och Amanda hade tittat ut en övning på Hippson som vi tog oss friheten att lägga till lite grejer i också ;)
Fokus låg på mycket galopparbete och lydnad i det! Lägen och avstånd åkte med lite på ett hörn också :) Pepsi gick lite wild and crazy några gånger, haha! Men jag lyckades i alla fall hålla mig kvar idag! ;) Haha, hon älskar att hoppa det är ett som är säkert :D I slutet lugnade hon ner sig lite och lyssnade riktigt bra! :))) Gjorde en S-båge över hela ridhuset med fyra språngs mellanrum mellan hindrena, och det funkade super trots att hon var så på! :D Ska bli sååå spännande verkligen att se vad denhär terminen har att bjuda på, framförallt på hoppbanorna med min fina tokis :) ♥

När vi var klara fick svettloppan lite stretching och sen var det matdags! Under tiden passade jag på att plocka undan alla grejer och sen blev det mockning och avborstning innan jag blev hämtad :)

Nu på kvällen körde jag på favorit i repris och bakade en sockerkaka, supergod blev den! :) Har pluggat klart med en inlämning också (:D !) och chillat en hel del. Imorrn blir det sovismorgon (wooho!) och sen helt okej skoldag ändå :) På kvällen blir det stallpyssel!

Kram H


För varje dag vill jag bara mer och mer att du ska vara min. Nu är det inte min dag förens om en och en halv vecka, och det är en och en halv vecka för länge. Jag vet att det skulle bli så bra, bara du och jag. En önskan skadar aldrig, och jag kan lova dig att en dag så kommer den slå in. Om inte annat ska jag se till det. Min vackra tokunge, ingen gör mig gladare än du ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin bild =D

2012-01-20 @ 14:29:44
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: