13 januari 2012


Hejsan!

Nu är det prick nio minuter kvar på fredagen den trettonde, och peppar peppar har jag inte haft knappt nån enda otur direkt :) Dagen har väl inte varit perfekt, men ungefär lika bra som vanligt kan man väl säga :)

I skolan var vi bara på förmiddagen, eftersom vi gjorde fotojobbet hemma, så det var nice! Lektionerna var dock inget vidare, men det är uthärdligt när man bara går halvdag ;)
Fick skjuts upp till stallet av Amandas snälla mamma, och traskade sista biten upp kyla men dock strålande sol! :D Ironiskt nog tänkte jag att "nu vore det perfekt med ett par decimeter pudersnö, för det är alldeles torrt och inte isit på marken". Det fick jag minsann sota för, nån timme senare var det nämligen snöstormskaos. Haha! Fast det höll sig bara typ 10 minuter, och jag hann lagom hämta in Pepsi från hagen innan det var över.

Borst och mysstund blev det såklart, men tyvärr inte allför lång innan det var fodringsdags. Fixade lite smågrejer medan hon tuggade i sig, och sen fortsatte ryktningen :) Innan pappa kom och hämtade mig hann vi stå och bara gosa ett tag också (samtidigt som jag pratade lite med Johanna) och det uppskattades av båda två (y) ♥

I helgen blir det upp tidigt, ingen rast och ingen ro här inte ;) Imorgon förmiddag får jag och Pepsi nämligen finbesök ifrån Stockholm :D Spännande och lite nervöst, men det ska bli jätteroligt! Mer om det berättar jag imorrn! Efter lunch sen så blir det bio med pappa och Hugo för att sen återvända till stallet. Då blir det div. III-dressyr-möte och sen ska jag och Amanda stanna kvar och mysa med våra fina pållar :) Jag har nämligen kvällsfodringen och så älskar jag att vara i stallet när det är riktigt lugnt och skönt :D

Det var morgondagen det, in case of att ingen uppdatering hinns med ;)
Men jag ska försöka!

Kram H



Finast av dom fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: