10 januari 2012


Igår hanns det inte med mycket till uppdatering, men den kommer här lite i efterskott :)

Sista dagen på lovet passade jag på att sova och bara ta det lugnt hela förmiddagen/lunchen :) Fixade endel med en bloggdesign, gjorde Cissis kort och lite annat småfix innan jag åt lunch och cyklade upp till stallet. 
Mockade och borstade lite grann på lillpojken innan det var fodringsdags. Sen ägnades resten av eftermiddagen till borstning och ryktning av storflickan ;) Fin blev hon allt, och skönt sa hon! Dock är det sämsta tiden på dygnet att borsta, för det är alltid typ halvkaos i stallet med alla barngrupper och hej o hå! Ibland vill jag verkligen flytta till ett privatstall, så himla lugnt och skönt. Eller åtminstone byta box (Pepsi har den där alla kommer in/"hänger". Visst, jättekul och trevligt ibland såklart! Men vissa dagar blir det bara för mycket helt enkelt..

I alla fall så de få minutrarna det var så gott som lugnt i stallet hade vi myyys :) Vid klockan sex sen var det lååångt US-möte med lite blandade händelser! Men overall bra möte med finaste Pållestollarna :) Om en månad är det inte vi tio längre, kommer sakna oss! ♥

Efter cykling hemåt och pratstund med Amanda så var det middag, dusch och läggdags. 

Förresten, pannbandet som jag fastnade för på hööks glömde jag ju säga vilket det var :) Såhär ser det ut i alla fall:




Erkänn fint! Det betingar dock 749 kr eftersom det ör äkta swarovski, så jag tänkte som sagt kika efter ett liknande på GBG HS. Förhoppningsvis lite mässpris ;) Finns det inte ska jag helt klart ta mig en till funderare, bara för att jag verkligen blev lite kär!

Kram H


Kommentarer
Postat av: klara

varför kommer det inte vara ni tio styckna längre i us ?

2012-01-11 @ 21:27:11
URL: http://har ingen
Postat av: Svar till Klara :)

För nu är det nytt år och på vårt årsmöte i februari ska en ny styrelse väljas. Vissa kommer säkert sitta kvar, men det blir nog en del nya också. Kul såklart, men tråkigt för att vi har vuxit ihop till en sån bra grupp och haft så kul tillsammans!

2012-01-11 @ 22:19:34
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: