Nöjd tjej!


Nu börjar snart den dödstråkiga Geografin, men jag har under förmiddagen och lunchen proppat i mig en hel påse bullar, två festisar och en clementin så jag kanske överlever ;) 
Slutprovet i matten gick bra faktiskt (tror jag) yeeey! :D Satt totalt kanske tjugo minuter igårkväll, värt! Haha, men det kändes bra ändå och med lite tur kanske det kan räcka till ett MVG. Det vore feeeeeetnajs!
Idag är förövrigt veckans längsta dag, går till fyra :( Dock såååå himla skönt att det är så pass ljust ute nu, för då känns det inte lika sent i alla fall (y) 
Som vanligt blir det stallet sen och ikväll ska det övningsköras!

Vi hörs hörrni!

Kram H




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin bild!



Tävling på bloggen! Vinn ett schabrak! :D



http://linneaphilipson.devote.se/blogs/17425649/bloggtaevling.htm#WriteComment

2012-02-29 @ 19:10:29
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: