Längtar som en toook!


Åh, nu har årets absolut bästa hästshow dragit igång! Kan knappt bärga mig tills det att vi på lördag morgon befinner oss på plats!! Ett gäng på 19 personer från stallet är vi som tillsammans lyckats tjäna ihop hela resan, inklusive buss, biljetter och mat, och fick dessutom ett överskott på flera tusen. DET kallar jag bra jobbat, vi är grymma! :D

Jag är sjukt taggad och förväntningarna är skyhöga, både på mässan och showen! Följer flera bloggar (tips: HÄR och HÄR) som uppdaterar därifrån och på facebook finns inte mycket annat i loggen än massa GBG-statusar. Wiiiiie vad jävla roligt det ska bli, taggaaaa!!!

Planen är dock på mässan att jag ska försöka att köpa mycket fint, men inte sådant som jag inte behöver (eller vill ha dödligt mycket ;) ) Har shoppat en hel del häst nu på sistone, men självklart kommer jag inte gå och snåla på mässan. Det känns ju inte så värt direkt! ;)
Men som sagt, ska se till att göra ordentliga kap och bli riktigt nöjd med shoppingen! 

Klasserna som ska bli roligast att se är såklart hoppklasserna, alltifrån de små ponnypluttarna till speedhästarna :D Dressyren är också häftig, men det bästa är nog nästan den magiska stämningen! Har man en gång varit på GBG HS och Eurohorse, så kan man inte hålla sig borta sen ;) 







Bilder lånade från www.lamiamichelle.se



Bild lånad från www.warnmarks.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: