Anmälda till årets första "borta-tävling"


Eller ja, det är knappt en tävling men ändå ;) Den 4 mars åker jag och min fina pärla till Sissi Liljas fina anläggning (deras nya ridhus är typ to die for, jag lovar!) och hoppar en clearround/stilhoppning. 90 och 100 cm blir det, känns perfekt att mjukstarta säsongen dels med klasser vi vet att vi klarar enkelt och dessutom bara clearround. Checka av lite liksom ;) Är supertaggad, och det ska bli skiiiiitkul att komma iväg lite igen! :D

Förövrigt vill jag bara tipsa om DENHÄR superbra sidan! Där finns typ alla pay and jump/ride samlade, supersmidigt! Dessutom finns ett skapligt brett utbud nu i början på året, vilket är jättebra tycker jag. Bara i Östergötland i mars finns 10 stycken hoppningar och 6 dressyrer om jag räknade rätt :)




Två bilder från årsdebuten 2011 på SRS, vilken var mindre lyckad. Tur att det har hänt en del sen dess :)


Kommentarer
Postat av: Linda

oh vad bra :D då har jag lite o välja på i år med mina bebisar ^^

ska skicka iväg ett mail till dig med om info osv :)

2012-02-20 @ 10:43:21
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: