8 februari 2012


Hejsan!

Imorse var det inte kul att gå upp, kan bero på att jag började förbereda hela min spanska redovisning kl. 22 igårkväll? Redovisningen avklarades på första lektionen idag, och trots att jag läste i princip allt innantill så verkade vår muppiga spanskalärare gilla't och det är ju nice ;)
På hagatimmen, a.k.a. håltimme nr 1, var jag mycket effektiv! Fixade det sista med spanskan som även skulle lämnas in, och sen gjorde jag större delen av engelskainlämningen som också skulle lämnas in idag. Gjorde det sista på håltimme nr 2. Duktigt! Dessutom hann jag göra en annan uppgift som vi fått i stället för att ha 3 geografilektioner. Gud vad jag var bra idag! :D Och vet ni vad det bästa är? Jo att resten av veckan ska jag njuta av att inte behöva plugga, eller ens tänka på att plugga, överhuvudtaget. Wiiiiiie :)))

Till stallet kom jag inte förens vid fem eftersom vi hade lååång dag idag. Mockade och borstade min finfina pålle, som mest stod och åt undertiden. Hade planerat att lägga in halmpellets, men då vi tydligen byter till torv nästa vecka så fick bara de "akuta" ta de sista säckarna. Hoppas finis inte blir ledsen! :( Menmen, det är positivt enligt mig att vi byter till torv!! :D Har aldrig varit något fan av halmpellets, så ska bli najs att få tillbaka torven.

Här hemma har jag bakat lördagsfika till på lördag som ska frysas in och så har jag äntligen gjort min beställning från Hööks! Den borde komma i nästa vecka, så spännande :D Och juste, för er som mot förmodan missat det, så har Hööks fraktfritt nu när vårnyheterna är här! Detta gäller t.om. den 22 februari, så passa på :)

Nu ska jag pyssla ihop en lite hemlig grej innan jag somnar. Imorrn blir en bra dag! :D

Kram H




Kommentarer
Postat av: malin xD

ska alla hästar få torv? :)

2012-02-09 @ 11:31:50
URL: http://maalinandersson.devote.se
Postat av: malin xD

ska alla hästar få torv? :)

2012-02-09 @ 11:32:05
URL: http://maalinandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: