22 februari 2012


Hej igen!

Känns som om jag inte varit så speciellt närvarande här, utan jag har ju bara kastat upp en massa bildbomber ;) Vad tycker ni? Gillar ni det, eller ska jag trappa ner på det? Av med det helt, det lovar jag att ni inte blir oavsett om ni vill eller inte, hihi ;)

Idag har jag i alla fall varit i stallet, förvånande va? :) Naevars, men jag fick skjuts upp runt en elva och då blev det mocknig och lite påspackning innan lunchen. Förutom att äta pasta med bacon utan bestick hann jag skriva ihop lite instruktioner till klubbens hemsida :)
Vid ett när hästarna fått sin lunchvila fick Pepsi bli borstad, och hon var på superbra humör idag (y) Tror att det var vårkänslor som surrade runt i hela stallet idag :) När vi hade ryktat färdigt och myst lite fick vi hänga med på en s.k. skötarridning. En helt perfekt skrittur (förutom ishalkan på vissa partier) i det underbara vädret och jag tror att alla deltagare (både hästar och skötare) njöt lika mycket :D 
När vi var tillbaka och jag hade pysslat en stund kom pappa och hämtade mig. Åkte hem och bytte om innan vi och lillebror åkte iväg och tog en god fika :) Hemma sen har vi bakat chokaldbiskvier, ätit mumsig pizza, tittat på film och spelat lite spel :) En chillidill-kväll helt enkelt, rätt skönt och välbehövligt!

Imorrn ska jag sova ett tag innan jag far till Världes Centrum för att klippa mig, även det välbehövligt ;) Därefter bär det upp till stallet och en uteritt tillsammans med Emma och bästa bushästarna väntar! :D Har en känsla av att det kan gå undan, haha ;)

Nu ska jag ta och sova alldeles snart! Måste bara läsa lite i senaste Häst och Ryttare, vilket jag inte hunnit :)

Kram H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: