2 februari 2012


Hejsansvejsan!

Torsdag idag vilket innebar kort skoldag, me like! :)) Började i alla fall med photoshoping och lite fix & trix med min och Amandas fotosaga. Därefter blev det mycket effektiv svenska lektion, haha säger jag bara. Ibland är jag en riktig latkorv ;)
På matten sen var i stort sett det enda man kunde tänka på hur pissigt isolerad vår skola måste vara, för i vissa salar är det sviiiiinkallt trots att elementen är på max. Inte okej! Jag är förbaskat trött med att behöva gå omkring inomhus och frysa konstant, och då har jag ändå alltid tjocktröja. Antingen är jag en jäkligt kallblodig en, eller så är isoleringen sämst. Thats it!

I alla fall, ska sluta klaga hela tiden! Efter lunch åkte jag upp till stallet, och min lilla pålle var självklart ute :( Hon hade gått på förmiddagen så därför hade hon sin hagtid senare. Men jag hann fixa lite småpyssel och mocka och sådär innan jag hämtade in henne, och hon hade i alla fall fått vara ute ett par timmar. Hann bara borsta av och mysa lite idag, för vid fyra kom mamma och plockade upp mig. Vi tog en runda på stan, och det inhandlades bl.a. ett par jeans (för halva priset! :)) och lite presenter till min lille broder som fyller hela 13 år på söndag :) 
Självklart blev det mat på bästa chicken kebab :D 

Här hemma har jag, hör och häpna, pluggat endel faktiskt! Nu ska jag ta och duscha, och sen krypa ner för att läsa slutet på A thousand splendid suns.

Förresten så väntar jag spänt på Ebbas bilder från hoppträningen i söndags, de är på G! :) En liten utvärdering av träningen kommer också då såklart!

Kram H


Kommentarer
Postat av: ebbaaaaaaa :D

Haha jaaaa... dom ligger ju på datorn nu! Men nästa gång jag är inne på den datorn vilket nog är i morron så kommer dom! :D

2012-02-04 @ 18:12:45
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: