Gårdagen


Sitter just nu och väntar tillsammans med Amanda på ett telefonsamtal. Lite smådrygt sådär, men jag har ingen större brådska i alla fall :)

Gårdagen bjöd som jag skrev på en supermysig barbacka tur! Dock gick solen i moln lite, men det gjorde inte så mycket. Amanda fick låna lektionshästen Måsse som varit skadad, och var snäll och gjorde mig sällskap :) Vi skrittade en ganska lång runda, eller ja alldeles lagom ;) Pepsi tog det lugnt och var försiktig så att hon inte halkade med bakfossingarna, och skötte sig exemplariskt (y) Tror hon uppskattade det hela, och hon sa nog inte nej till att slippa bettet för omväxlings skull. 

Dock blev jag stört sur när jag kom till stallet, och jag fattar bara inte. Ska inte ta upp alltihopa här eller över er, bara skriva av mig lite. vafan?! Ae, vissa människors attityd vill jag bara spy på, och folk som inte ens kan erkänna att de gjort fel stör mig sjukt mycket. Blir det bättre av att slänga ur sig en massa urusla ursäkter?! Skulle inte tro det va, och det gör i alla fall mig bara ännu mer förbannad. Något ännu mer störigt är att vissa dagar är det helt annorlunda, då kan man till och med umgås och ha lite trevligt. Somliga dagar står jag inte ut.
Menmen, jag har redan insett att det här inte går att förändra. Det har redan försökts för många gånger, och jag tänker inte göra det igen. Personen har fått mina chanser, that's it. 

Över till något roligare :) Innan vi red så mysborstades det en alldeles lagom lång stund, så efteråt fixade jag allt i stallet och sådär. Han borsta och frisera minstingen lite också, som minst sagt såg ut som ett skogstroll!

På kvällen hängde jag med mamma och handlade :) Massa smaskigt mys fick vi med oss hem, här ska det svullas :D

Kram H

Gårdagens skogsmullar ;)


Kommentarer
Postat av: Zandra I

SV: japps du förstod mina kriterier väldans bra.

Din blogg kommer jag kika in på vid flera tillfällen ^_^

Väldigt tilltalande design! har du gjort den själv? =)

2012-02-14 @ 20:03:12
URL: http://zandrai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: