Världens största paket tyyyp

Idag har även Pepsi fått det julfint :) I stallet har vi alltid en tävling där man kan rösta på den bäst julpyntade boxen, så stallet är fullt av glitter och granris såhär års :) Mys! I år körde jag dock på en lite annorlunda variant då jag dels tyckte att det var kul, och dels hatar när hästen försöker äta av granriset hela tiden och lyckas rycka ner det ;) Dessutom har hon lite för många plaketter nu, så det finns inte så mycket plats att fästa granris på, haha. DET kan man kalla i-landsproblem, hon är för bra helt enkelt ;)

Ett gigantiskt paket fick boxen bli, i guld såklart, till min stjärna ;) Fint blev det allt tycker jag! Synd bara att det inte stod "To: Hillevi" på etiketten, haha!

Nej men, har tänkt på en sak. Jisses vad pysslig jag har blivit av mig på sistone! Har nog alltid varit en liten pysslare, men nu har jag verkligen fixat och trixat rätt mycket. Kul när man har tid för sånt! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: