Julaftonen 2012's klappar

Åh vilka superbra julisar jag fick i år, precis som vanligt då ;) Och än är det inte slut! Mina föräldrar är som ni kanske vet skiljda, vilket innebär att vi firar julafton x2. Eller ja, i år blir det typ x3 haha! På julafton är vi hos mamma och firar med den sidan av släkten, och sen på trettondedagsafton (5/1) åker vi till farmor och farfar med pappa och firar där. Dock kan vi inte hålla oss, så jag och min bror byter julklappar med pappa nu på söndag när vi ska "flytta dit". 
Hittils har jag alltså fått typ hälften av årets julklappar :) Dessa finingar är från världens bästa mamma, lillbrorsan, mormor, moster och så min enda kusin på mammas sida. Ett stort tack till er!! :))) ♥

Eftersom jag mestadels önskat mig hästgrejer och min familj/släkt inte är experter inom hästvärlden så fick jag presentkort och pengar till det jag önskat mig. Perfekt, för då kan exakt vad jag ska köpa för überfiiint för alla pengarna, förutom ett par chaps då som jag redan bestämt!
Så förutom alla pengar fick jag lite små gulliga och roliga bra-att-ha-saker, lite paket vill man ju få öppna! ;D

 
 
          
      Ett väldigt passande spel :)                                             Duschkräm och deo!      

           
      En ny tub av min favvo-mascara                                    En söt Sleich-häst hihi ;)

          
     Söt låda                                                                        Pengar

           
     En gullig tablett, haha                                                     Post-it-lappar, bra för ett planeringsfreak ;)
 
                      "Presentkort"!! 
 
            
       Fina kroppsprodukter (eller heter det så? :P)                     Göölli pyjamas


Kommentarer
Postat av: ida

Vad blir det för snygga chaps då ?? :)

Svar: Åh jag vet inte riktigt hihi ;) Ett par som sitter bra och är sköna, det är ett som är säkert i alla fall! Ska bara ha dem hemma så utseendet spelar inte så stor roll :)
// Hillevi

2012-12-28 @ 19:02:32
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: