Släktkalas, Iphåne och tävlingsförberedelser

Härlig eftermiddag tillsammans med tjocka släkten ;) Massor av supergod mat hade pappa fixat, tårta, fika och så ett gäng finfina presenter :D Åh, är verkligen tacksam till alla er som verkligen bryr er och tar er tid att fira! ♥

Jo juste, bästa presenten var en Iphååååne :))))))) Wiiiiie! Hade inte ens vågat önska mig en, haha ;) Farmor, farfar och pappa fick jag den av. Ööööverlycklig tjej här :D Har verkligen saknat en, fast övertalat mig själv att jag inte behöver en. Men nu har jag en och det känns verkligen gryyyymt bra!! Och en fördel för er också, för då kan jag ju uppdatera här från den sen :)

När alla dragit sig hemåt åkte jag tillbaka upp till stallet. Det fanns en hel del att fixa inför säsongens första tävling om man säger så ;) Känns himla knäppt, har ju inte tävlat på evigheter. Tänk om jag har glömt hur man gör, haha :P Nerå, är grymt taggad och det ska bli såååå himla skojsiiiigt :D

Det jag hann med i stallet var i alla fall att göra iordning transporten (fylla på strö och hänga upp höpåse), packa ner alla grejer, smörja sadel och träns, gräva ur och gänga broddhålen, mocka och fylla på med torv, bada bebis, ta en mysig kvällsprommis med bebis och sist men inte minst kvällsfodra. Veckans påsar får jag ta tag i imorrn eftermiddag, de hanns helt enkelt inte med!

Nu ska jag chilla och svulla lite, och sen blir det sängen tidigt så att jag vaknar pigg som en lärka imorrn ;) Ska även kika på några tävlingsfilmer när vi gör bra rundor, för att bli ännu mer pepp och höja självförtroendet ett snäpp :D

Kram H


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi Hillevi, det stavas iphon :)

Svar: haha, det var inte så seriöst skrivet precis! Och så stavas det ju Iphone ;)
// Hillevi

2012-08-26 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: